Riialla kova kuume. Eilen illalla oli 38,5 C. Tänään aamulla en edes mitannut, mutta tulikuuma tuo tyttö oli. Riiahan sai MPR-rokotteen viikko sitten torstaina ja varmaan sen takia tuo kuume sitten nousi. Eli kotona olen lasten kanssa.

Mä saan varmaan vatsahaavan, kun pitäis kaikki kamat käydä läpi, että mitä tarvii ja mitä ei. Kellarissa on järkky määrä lasten pieniä vaatteita ja kenkiä. Ajattelin tänään aloittaa sen urakan. Riian päiväuniaikaan olis hyvä vähän käydä läpi niitä. Pitäis vaan päättää mitä mä teen niille. Jaksanko viedä kirpparille vai vienkö johonkin uff:n laatikkoon tms. Kenkiä olis tosi paljon niin mun kuin lastenkin... ne vois kyllä myydä.

Tänään tulee joku tyyppi katsomaan tätä meidän kämppää. Aika nopeesti oli kiinnostuneita. Keskiviikkona irtisanottiin vuokrasopimus ja eilen jo joku soitti, että voisko tätä tulla kattomaan. Mä nyt yritän saada tätä kämppää siedettävään kuntoon... aika kaaos on kyllä päällä. :)

Huhheijaa.. hässäkkää siis, mutta kai tästä selviää... kolmen viikon päästä muutto!!

-S-