Mä olen niin hulluna järjestellyt kaikkea, että olen tosi väsynyt. Nyt on onneksi kaksi etäpäivää, niin saan rauhassa tehdä kaikkia muuttoon liittyviä asioita. Vaikka koulujuttujahan mun nyt pitäisi tehdä, mutta taitaa jäädä väliin. :)

Eilenkin käytiin rivarilla. Vietiin vähän siivoustavaroita. Tuukka ja Riia on niin innoissaan siitä pihasta. Tuukka kiipeili siinä puussa mikä siellä on. Siellä on myös paikka hiekkalaatikolle. Mukavaa.

Saispa sen keittiörempan nopeesti aikaseksi. En tykkää, kun siellä on paljon vähemmän sitä kaappitilaa kuin täällä. Täytys nyt alkuun käydä ostamassa liesi sinne keittiöön. Onneksi ei muita koneita tarvitse vaihtaa. Tuukka ja Riia saa leikkihuoneen. Aateltiin, että on järkevämpää, että yläkerran makuuhuone on leikkihuone ja sitten alakerran makuuhuoneista toinen on lapsille ja toinen meille. Erotetaan niinkuin toisistaan sitten nukkumatilat ja oleskelutilat. Lasten makkariin kyllä haluaisin laittaa lattian uusiksi. Se on aika kolhuilla.

Täytyy vielä kehua tuota lasten päiväkotia. Ja varsinkin Tuukan ryhmää. Niin ihania hoitajia! Lapset on ottanut Tuukan tosi hyvin vastaan. Jotenkin aivan mahtava ryhmähenki siellä. Eilen, kun menin lapsia hakemaan Tuukka oli pusikossa leikkimässä oman ryhmän tyttöjen kanssa jotain kotileikkiä. :) Se taitaa viihtyä niiden tyttöjen kanssa tosi hyvin. Ja tiistaina, kun menin Tuukkaa hakemaan tuli yksi ryhmän tytöistä halaamaan Tuukkaa ja lähetteli sitten lentosuukkoja! <3 Hih!

Riian ryhmän hoitajat on kans mukavia, mutta vähän etäisiä. Ei ole sellasta sydämmellisyyttä... tai jotenkin ne vaikuttaa vähän kylmiltä, ettei ole siinä hommassa täysillä mukana. Ja kun vanhempainillassa käytiin niin sielläkin oli tunnelma vähän outo. Tai noh, mehän mentiin myöhässä sinne, kun oli Tuukan ryhmän vanhempainilta samaan aikaan ja istuttiin siellä kuitenkin aika kauan. Ja kun mentiin sit lopuksi käymään Riian ryhmässä niin kukaan ei edes huomannut, että tultiin... sanonut tervetuloa tms... eikä sitten viitsinyt edes kertoa mistä juteltiin. Vaikka onneksi kyllä lapsille nuo ohjaajat on mukavia. Ehkä mun mielipiteeseen vaikuttaa aika tavalla se, että olivat niin hirveän kielteisiä kestovaippoja kohtaan, kun olisin halunnut Riialla niitä käyttää myös hoidossa. Ennakkoluuloja!! Täytyy joku aamu laittaa Riialle kestovaippa sinne... sama se mulle on vaikka siellä hoidossa käyttäis kertavaippoja, mut kotona voin kuitenki laittaa keston ja myös silloin kun ollaan lähdössä hoitoon. Harmittaa vaan, kun olin koko kesän hamstrannut kotiin niitä vaippoja, että on sitten tarpeeksi aina päiväkodissa niitä. Itsehän mä ne olisin kotona pessyt. Mut kun ei niin ei sitten... pöh.

Mulla on kauheet alavatsakivut. :(( sattuu.

-S-