Miksi ihmeessä tuntuu etten olisi viime yönä nukkunut ollenkaan? Vaikka nukuin yhdeksän tunnin yöunet. Äsken nukahdin sohvalle ja heräsin siihen kun lapset tappeli. :(

Joo normi meno siis jatkuu. Eilen illalla Tuukka tuli kotiin. Molemmat ipanat olivat innoissaan ja kiltisti, mutta tänän normaali tappelu ja kiusanteko jatkuu. Ei päästy edes ulos aamupäivällä, kun Tuukka nosti niin hirveen tappelun taas joka asiasta. Sukkia se ei olis viitsinyt itse pukea, vaan mun olis pitänyt ne laittaa, sit olis halunnut ottaa mukaan hiekkalaatikolle pehmoleluja (yea right!)... en ees muista mistä kaikesta se taisteli. Sit se rupes huutaa mulle siitä, kun mulla oli paha mieli. Istuttiin kaikki kolme eteisen lattialla ja lapset huusi ja itki ja minä koitin niellä kyyneliä. Miten ihmeessä mä jaksan tämän syksyn?? Kun en jaksa normaalia arkea näiden kanssa... en sitten millään... en jaksa edes sitä, että Riia oli vaan mun kanssa. Harmittaa... :(((((

Nyt Riia teki kakan... taas pyllypesulle.

-S-